En aquesta sessió posem al mig de la rotllana moltes imatges de diferents animals (també hi haurà cargols).
En petits grups s'aniran aixecant per tal d'agafar la foto que més els ha agradat. Quan tots en tenen una les han de classificar segons si són cargols o no. Per tant han d'enganxar els cargols a un costat i la resta d'animals a l'altre.
Quan hem acabat mirem si està ben classificat:
-No està bé perquè hi ha un pollet amb els cargols.(Clàudia)
-Aquests són animals.(Jaume)
-I com sabem que aquests són cargols?
-Perquè si plou surten.(Alex)
-Quan no plou s'amaguen i quan plou surten a fora.(Jaume)
-Tenen banyes.(Jaume)
-A dalt.(Alex)
-A dalt i a baix.(Paula)
-És una casa dels cargols(toca la closca), per amagar-se.(Max)
-És una closca.(Roger)
En petits grups s'aniran aixecant per tal d'agafar la foto que més els ha agradat. Quan tots en tenen una les han de classificar segons si són cargols o no. Per tant han d'enganxar els cargols a un costat i la resta d'animals a l'altre.

Quan hem acabat mirem si està ben classificat:
-No està bé perquè hi ha un pollet amb els cargols.(Clàudia)
-Aquests són animals.(Jaume)
-I com sabem que aquests són cargols?
-Perquè si plou surten.(Alex)
-Quan no plou s'amaguen i quan plou surten a fora.(Jaume)
-Tenen banyes.(Jaume)
-A dalt.(Alex)
-A dalt i a baix.(Paula)
-És una casa dels cargols(toca la closca), per amagar-se.(Max)
-És una closca.(Roger)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada