Després d'haver introduit el tema fem una rotllana i al mig hi posem pèl, plomes i llana.
-Què és això?
-És pèl.(Martí)
-De conill.(Paula)
-I això?
-Plomes.(Jaume)
-De gallina.(Marc)
-I això són formes de cordills que tenen les ovelles.(Valeria C.)
-És llana.(Clàudia)
-Què passaria si no tinguessin pèls, plomes o llana?
-Tindrien fred.(Paula)
-Són diferents.(Clàudia)
-I són per estar més bonics.(Paula, Valèria C.)
-Són diferents.(Clàudia)
-I són per estar més bonics.(Paula, Valèria C.)
- I nosaltres què tenim?
-Només cabells.(Laia C.)
-I pell i pèls.(Paula)
-I portem roba.(Laia C.)
-Per abrigar-se bé.(Valèria C.)
-Perquè no tinguem fred.(Paula)
.Le plomes són per abrigar-se les gallines i estar calentetes.(Paula)
-I per volar.(Valèria C.)
-Els pèls per abrigar els conills.(Oriol)
-Per no tenir fred.(Jaume)
-La llana per les ovelles.(Valèria C.)
-Perquè no tinguin fred.(Clàudia)
-I quan són petits tenen el mateix?
-Els pollets tenen pèl groc.(Paula)
-No tenen plomes.(Valeria M.)
-I les ovelles quan fa molta calor els tallen la llana.(Alex)
Així doncs ho tenim bastant clar. Ara anem a les taules i amb una lupa observem els nostres pèls:

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada