Comptgotes, lupes i pals

Per continuar observant l'aigua el dia següent posem unes safates i uns gots amb aigua a la taula. Tot seguit cadascú agafa un comptagotes i agafa aigua del got i tira les gotes al plat.

P-3A comptagotes

Com són?
-De rodona.(Max)
-Són petites.( Mane)
-Què té l'aigua a dins?
-Gotes.(Valeria M.)
-Petites.(Martina)
-I grans.(Martí)

Després recollim els comptagotes i repartim les lupes:


P-3A miremláigua amb lupa

-Què veiem amb la lupa?
-Aigua.(Clàudia)
-I si movem la safata?
-L'aigua es mou.(Valèria C.)
-Cau a terra.(Adrià M.)
-Se mulla el terra.(Alba)
-La he tirado un poquito.(Valeria M.)
-Ha caigut del platito.(Elsa L.)
-Se mou.(Max)
-Se cau.(Alize)
-Mira! La aula s'ha mullat.(Clàudia)

I per acabar un cop recollim les lupes repartim uns pals per veure si podem separar l'aigua:

P-3A Separem l'aigua mab pals

-Podem separar l'aigua?
-No perquè no es separa.(Laia C.)
-Fa una fletxa.(Valeria M.)
-És un mar perquè hem posat molta aigua.(Oriol)
-Se marxa amb el pal.(Alex)
-Sí amb el pal fa una ratlla.(Jan)

Les nostres conclusions són: l'aigua no té forma, agafa la forma del recipient que la conté.
Al mural fem un recull de les imatges del material utilitzat en l'experimentació i hi posem el títol de la conclusió a la que hem arribat.

Comentaris