Primera rotllana

Comencem a parlar de l'aigua i primer preguntem:
-On hi ha aigua?
-Jo he vist el mar amb la mama, el papa, la meva germana i el Marc.(Roger)
-A la meva platja hi ha aigua. És  a Palamós.(Adrià M.)
-A la meva piscina hi ha aigua.(Alba, Ona)
-A la platja també està l'aigua.(Laia R.)
-Vaig anar a la piscina con el Pol i el gosset i piquem amb els peus: plas-plas (Elsa C.)
-Vaig anar a una casa que tenia un riu i tenia aigua i vaig pujar a una barca.(Jaume)
-Quan plou surt aigua.(Alex)
-Quan es desfà la neu també surt aigua.(Jaume)
-i després rellisquem perquè hi ha aigua.(Max)
-Quan és la primavera surt l'aigua.(Paula)
-Jo vaig veure una bassa amb patos petits i grans.(Martí)
-L'aigua de la platja sona.(Martina)
-També hi ha aigua a l'aixeta per rentar-nos les mans. I també és per posar al got.(Roger)
-Per beure.(Alba)
-La que està a la piscina no perquè ens podem morir.(Max)
-I si bevem aigua de la piscina ens posem malalts.(Martina)

-Tota l'aigua és igual?
-No. (Tots)
-Una a cada lloc.(Alex)
-I l'aigua de la platja és salada i no se bebe. Si la bebem tenim tos.(Clàudia)


-Com és l'aigua?
-Fresca, perquè fa fred.(Clàudia)
-No, a vegades no és freda.(Elsa C.)
-És calenta.(Max)
-I també templadita.(Adrià M.)
-Perquè surti calenta la posem al color vermell, però s'ha d'esperar una miqueta perquè sigui calenta.(Jaume)
-I freda al color blau.(Oriol)
-L'aigua és blau.(Elsa C.)
-No.(Mane) És blanca.(Oriol)
-És més claret que el blanc. (Clàudia)
-L'aigua no és blanca, és grisa.(Jaume)
-Es comença a calentar l'aigua de la piscina perquè hi ha el sol i la calenta.(jaume)
-La piscina petita és calenta.(Ona)

-L'aigua té forma?
Com que ningú ho sap posem formes al mig de la rotllana i després tots diuen que no en té.


Comentaris