CONTES QUE PARLEN DE PETONS



"Petons alts i discrets, petits i belluguets, alguns que fan bombolles i són fresquets, d'altres suaus i dormilecs, petons de totes mides i formes, aquestes pàgines n'estan farcides"









Hem descobert que dins la maleta del Follet Perot també hi ha un altre conte que parla de petons. Com ens agrada!!
Ha sorgit una conversa molt interessat relacionada amb els petons.

QUÈ SENTS QUAN FAS O ET FAN PETONS? DE QUI T'AGRADEN MÉS ELS PETONS?

Roger: m'agraden els petons del Jan i de tots els amics
Laia R: m'agraden els petons de la mare
Júlia: m'agraden els petons del Jordi
Adrià M: estimo als de la classe i els petons de la mare, el pare i la Martina.
Elsa C: m'agraden els petons del Jan  dels pares i els avis.
Elsa L: m'agrada quan la Marta em fa petons i la meva mama.
Ona: m'agrada donar petons a l'Adrià M, Marc, la meva mare, el pare i també a la iaia
Mane: m'agraden els petons de tots. Estic tranquil·la quan em fan petons.
Jaume: m'agraden els petons dels meus cosins.
Max: m'agrada que em facin petons els pares, l'àvia i els tiets. Em sento millor quan em donen petons.  
Valèria C: m'agraden els petons de la Ines, de la mama, el papa i els iaios. Sento pessigolles.
Valèria M: m'agrada fer petons a la mare, papa, Kenia, al Unai i a la Marta. Sento pessigolles i em sento enamorada. 
Adrià S: estimo molt als pares, a la Jessi i als iaios.
Marc: Estimo molt al tiet Marc i m'agraden molt els seus petons. Em fan estar tranquil i pessigolles. 
Alba: m'agraden els petons de la Valèria M i la mare
Martí: m'agraden els petons de la meva àvia, de l'Àlex i em sento molt bé i tranquil. 
Àlex: quan em fa un petó la mare em trobo tranquil i molt bé.
Laia C: estimo a la Júlia, al papa i a la mama. Em sento contenta i tranquil·la.
Clàudia: m'agrada rebre petons de la Valèria M i la Paula. 
Amador: m'agrada que em donin petons tots els amics. Em sento més tranquil.
Paula: M'agraden els petons dels pares i de tots. Em sento contenta i m'agrada que em donin petons.
Alize: la meva mare em fa besitos i m'agraden.
Jan: a mi quan em fan petons em sento content i tranquil i m'agraden molt els petons dels tiets.  
Oriol: m'agraden els petons de l'Amador i em sento bé.

QUIN TIPUS DE PETONS CONEIXES? 

 Petons de papallona,
 Petons de vaca i gossos, 
Petons a les galtes, 
Petons de peix, 
Petons que xisclen, 
Petons d'enamorats
Petons d'amistat
....

Comentaris