Ara comencem una nova pregunta i ens centrarem amb les potes dels ànecs i les gallines.
-Quines parts té un ànec?
-Un bec (Roger, Elsa C.)
-Per menjar i per respirar.(Roger)
- Té plomes blanques.(Laia C., Paula, Alex)
-Té 2 potes.(Jaume)
-Una cua petita.(Marc)
-Ales (Max)
-Ulls (Adrià M.)
-Fan ous.(Valèria C.)
-I la gallina?
-Plomes.(Clàudia)
-Una cresta.(Veleria M., Jan)
-Un bec petit.(Alex)
-Ungles als peus.(Oriol)
-Per aguantar-se als arbres.(Jaume)
-Una cua.(Ona)
-I on viuen els ànecs?
-A la bassa (Laia R.)
Després pregunto quantes potes tenen i tots tenen clar que només en tenen dues però que hi ha altres animals que en tenen 4.
Ara per petits grups observem les imatges d'un ànec i una gallina per comprovar si ho hem dit bé.
I tot seguit dibuixem un ànec i una gallina i després retallem les imatges i al darrera les enganxem.
-Quines parts té un ànec?
-Un bec (Roger, Elsa C.)
-Per menjar i per respirar.(Roger)
- Té plomes blanques.(Laia C., Paula, Alex)
-Té 2 potes.(Jaume)
-Una cua petita.(Marc)
-Ales (Max)
-Ulls (Adrià M.)
-Fan ous.(Valèria C.)
-I la gallina?
-Plomes.(Clàudia)
-Una cresta.(Veleria M., Jan)
-Un bec petit.(Alex)
-Ungles als peus.(Oriol)
-Per aguantar-se als arbres.(Jaume)
-Una cua.(Ona)
-I on viuen els ànecs?
-A la bassa (Laia R.)
Després pregunto quantes potes tenen i tots tenen clar que només en tenen dues però que hi ha altres animals que en tenen 4.
Ara per petits grups observem les imatges d'un ànec i una gallina per comprovar si ho hem dit bé.
I tot seguit dibuixem un ànec i una gallina i després retallem les imatges i al darrera les enganxem.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada